روز انتصابات در میراث فرهنگی/مدیران استانی و گردشگری تغییر کردند


انتشار : 1400/10/06



امروز چند حکم انتصاب از سوی معاونان وزارت میراث فرهنگی اعلام شد و مدیریت میراث فرهنگی استانها نیز تغییرات گسترده ای داشتند.

 امروز ششم دی ماه تغییرات متعددی در وزارت میراث فرهنگی رخ داد. طی حکمی از سوی علی‌اصغر شالبافیان، یحیی نقی‌زاده محجوب به عنوان مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری منصوب شد.

پیش از این اسماعیل برات سرپرست اداره‌کل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری بود که در حکمی جدید به عنوان مشاور معاون گردشگری به همکاری در این حوزه ادامه خواهد داد.

علیرضا سالارحسینی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی یزد شد

همچنین در حکمی از سوی معاونت امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد منصوب شد.

علیرضا سالارحسینی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی یزد شد

طی حکمی از سوی جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارتخانه، سید علیرضا سالار حسینی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد منصوب شد.

او پیش‌ازاین به‌عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی این مجموعه فعالیت می‌کرده و اکنون با حفظ پست سازمانی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل فعالیت خواهد کرد.

سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی سیستان و بلوچستان منصوب شد

از استان سیستان و بلوچستان نیز خبر رسید که رضا گنجعلی با حکم مدیرکل به عنوان سرپرست معاونت میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان منصوب شد.

پیش از این مجید کلانوری معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل و رضا گنجعلی رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان هامون بود.

رحمان فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گلستان شد

امروز همچنین طی حکمی از سوی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، رحمان فرمانی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان منصوب شد.

رحمان فرمانی سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان گلستان شد

رحمان فرمانی که پیش‌ازاین به‌عنوان رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان مشغول فعالیت بود، طی حکمی از سوی جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌ها وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌عنوان سرپرست اداره‌کل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان منصوب شد.

از اهم سوابق اجرایی رحمان فرمانی می‌توان به ۱۰ سال سابقه مدیریت هتل در گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، رئیس اداره میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گرمسار و مهدیشهر، معاون گردشگری استان سمنان، معاون گردشگری استان گلستان، معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری و تأمین منابع استان سمنان و رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان اشاره کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی اصفهان منصوب شد

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حکمی علیرضا ایزدی را با حفظ سمت مشاور وزیر به‌عنوان مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان منصوب کرد. ضرغامی در این حکم تاکید کرده است که انتخاب ایزدی که در سطح معاونت وزارتخانه و با عملکرد موفق مشغول خدمت بوده، نشانه توجه جدی به استان اصفهان است.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد به تهران آمد

سوم دی ماه نیز مدیرکل میراث فرهنگی استان یزد به عنوان مدیرکل دفتر توسعه گردشگری داخلی منصوب شد.

مصطفی فاطمی که تا پیش از این مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد بود با حکم علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور به عنوان مدیر کل دفتر توسعه گردشگری داخلی منصوب شد. پیش از این، محمد قاسمی این سمت را بر عهده داشت.