گردشگری سلامت می‌تواند نقش بسزایی در جهت توسعه گردشگری ایفا کند


انتشار : 1400/12/01



فواد مرادزاده مرادزاده سرپرست فرمانداری بندرلنگه در نخستین جلسه هماهنگی احداث ساخت دانشکده علوم پزشکی  بندرلنگه با بیان اینکه احداث دانشکده علوم پزشکی کار بزرگ و ماندگاری است گفت: آیندگان ما را با این اقدام تحسین خواهند کرد و از این رو این امر مهم مشارکت همگانی را می‌طلبد.

وی افزود: پیگیری مجوزها توسط نماینده مردم غرب هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی استان صورت گرفته است و کلنگ پروژه یک سال است که به زمین خورده اما تاکنون اقدامی موثر صورت نگرفته است.

سرپرست فرمانداری بندرلنگه یادآور شد: احداث این پروژه علمی نیاز به مشارکت خیرین و معتمدین است و همه  مردم از ثمرات این طرح بهره‌مند خواهند شد.

وی عنوان کرد: با راه اندازی این دانشکده نیاز ما به پزشک متخصص کاهش خواهدیافت و ماندگاری پزشکان به حداکثر خواهد رسید.

مرادزاده گفت: ایجاد مراکز عالی آموزشی می تواند گام های توسعه این بندر را فراهم کند و قطعا در آینده این دانشکده تبدیل به دانشگاه و سپس بیمارستان گسترش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه بندرلنگه می‌تواند استارت گردشگری سلامت و توریسم درمانی را در آینده بزند افزود: گردشگری سلامت یکی از حوزه هایی است که می تواند نقش بسزایی در جهت توسعه گردشگری ایفا کند.

سرپرست فرمانداری بندرلنگه اظهارداشت: به همین بهانه میتوان پذیرای گردشگر از کشورهای حاشیه خلیج فارس با توجه به نزدیکی و بعد مسافت دراولویت باشد.