بیمارستان میبد هدف گردشگری سلامت


انتشار : 1401/01/14



یمارستان ۳۰۰ تختخوابی میبد با برخورداری از بخش‌های تخصصی و فوق تخصصی در تشخیص و درمان بیماری‌ها یکی از اولویت‌ها را درسال جدید حرکت به سمت گردشگری سلامت هدف گذاری کرده است.


ایجاد زیرساخت‌های سخت افزاری و تکمیل آن و تامین امکانات و تجهیزات تخصصی و فوق تخصصی، بیمارستان امام جعفرصادق را در ارائه خدمات به شاخص‌های استاندارد‌های بین المللی رسانده است.


رئیس بیمارستان امام جعفرصادق (ع) میبد گفت: با توجه به امکانات منحصر به فرد مانند دستگاه سنگ شکن، بخش سرطان خون، روانپزشکی، تشخیصی، تجهیزات تخصصی و فوق تخصصی چشم پزشکی و از همه مهمتر مجوز بین المللی بیمارستان‌های‌ای پی دی که بیمارستان امام جعفرصادق (ع) دارد؛ اولویت را درسال جدید و سال آینده، گردشگری سلامت قراردادیم و امکانات لازم برای پذیرش بیماران خارج از شهرستان استان و خارج از کشور را داریم.


دکترمحمدهادی فرحزادی از راه اندازی بین المللی سلامت در این بیمارستان خبرداد و افزود: سایتی را با سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی در بیمارستان میبد راه اندازی کرده ایم که همه مردم در داخل و خارج از کشور می‌توانند با امکانات و راه‌های ورود به بیمارستان و پذیرش دربخش‌های آن آشنا شوند و پزشکان و پرستاران همکارمان که زبان انگلیسی آشنا هستند را برای پذیرش بیماران به کارگرفتیم.


فرحزادی تصریح کرد: یکی دیگر از امتیازات بیمارستان میبد داشتن پد بالگرد با با استاندارد‌های بین المللی است که اگر بیماری خواست ازمسیر هوایی بیاید این امکان برایش وجود داشته باشد.


وی خاطرنشان کرد: راه اندازی بخش وی آی پی (بخش خصوصی) با امکانات منحصر به فرد یکی دیگر از ویژگی‌های بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد است و تلاش داریم امسال و سال آینده دربخش گردشگری سلامت اقدامات موثرتری انجام دهیم.


رئیس بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد تجهیز این بیمارستان به دستگاه آندوسکوپی ستون فقرات را از دیگر امتیازات فوق تخصصی خواند و گفت: خدمت دیگری که امسال در بیمارستان میبد تعریف شده است خدمات منحصر به فرد آندوسکوپی ستون فقرات است که از این پس بیمارانی که نیاز به جراحی دیسک بین مهره و عمل جراحی مهره‌های کمری دارند نیاز به عمل باز نخواهند داشت و ما با آندسکوپی عمل جراحی را انجام می‌دهیم که ایمنی بیمار و پاسخ به درمانشان هم بیشتر خواهد بود.