رزرو ۸۵ درصد واحد‌های اقامتی مشهد برای عیدفطر


انتشار : 1401/02/11



معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی بیان کرد: به غیر از واحد‌های اقامتی رسمی، از ظرفیت واحد‌های اقامتی مدارس، حسینیه و تکایا و شهرداری مشهد نیز استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، یوسف بیدخوری معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در خبری اعلام کرد: ۸۵ درصد واحدهای اقامتی رسمی مشهد برای ایام عید فطر رزرو شده است.

بیدخوری در ادامه این خبر اضافه کرد: همچنین جلسه‌ای در ستاد خدمات سفر برگزار شد تا از ظرفیت واحد‌های موقت و اضطراری نیز استفاده کنیم و در چهار خیابان اطراف حرم رضوی نیز همکاران اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی حضور دارند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی تصریح کرد: علاوه بر این مقرر شد بنرهای اطلاع‌رسانی در شهر نصب شود تا زائران در صورت نیاز به اسکان و یا اعلام شکایت از واحد‌های اقامتی با ما تماس بگیرند.

وی تاکید کرد: بیش از ۱۰۰ بازرس از واحد‌های اقامتی و تشکل‌های گردشگری بازدید و نظارت خواهند داشت و شماره ۱۳۷ شهرداری مشهد در این ایام در اختیار بحث اسکان قرار ندارد. زائران در صورت شکایت و استعلام وضعیت اسکان در مشهد می‌توانند با شماره‌های ۰۵۱۳۷۴۵ و ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.

معاون اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی افزود: به غیر از واحد‌های اقامتی رسمی، از ظرفیت واحد‌های اقامتی مدارس، حسینیه و تکایا و شهرداری مشهد نیز استفاده خواهد شد و البته در هفته پیش رو برای مشهد بارش باران پیش‌بینی شده است،

وی در ادامه این خبر یادآور شد: از زائران و مسافران تقاضا دارم با آمادگی به مشهد سفر کرده و واحد اقامتی خود را پیش از سفر مشخص کنند تا در تعطیلات عید فطر به مشکل بر نخورند.

بیدخوری در خاتمه خاطرنشان کرد: همچنین تمام اماکن تاریخی، فرهنگی، میراث طبیعی و گردشگری در سراسر استان بدون هیچ محدودیتی فعالیت دارند.