اولویت استان اصفهان فعالیت‌های دانش بنیان و توسعه گردشگری است


انتشار : 1401/02/18



به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان عصر امروز در شورای اداری استان اصفهان با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان «تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» اظهار داشت: در سند آمایشی و مطالعات راهبردی استان دو محور اصلی برای پیشرفت، آبادانی و توسعه استان در نظر گرفته شده که شامل فعالیت‌های دانش‌بنیان و توسعه گردشگری است.

وی گفت: بطور قطع امسال با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و هدفی که در این زمینه مشخص شده، برای توسعه استان تلاش خواهیم کرد و باید سعی کنیم همراه با مجموعه دستگاه‌های اداری استان در جهت تحقق شعار سال رو به جلو گام برداریم.

مرتضوی خاطرنشان کرد: اصفهان با وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه، یکی از استان‌هایی است که بستر مناسبی برای فعالیت‌های اقتصادی در حوزه دانش‌بنیان دارد که می‌تواند موجب پیشرفت روزافزون آن شود.

استاندار اصفعان افزود: در حوزه اقتصادی کسی نمی‌تواند ما را تحریم کند زیرا با اقتصاد مقاومتی بر بسیاری مشکلات پیروز شده‌ایم و با حضور موثرتر در این حوزه می توانیم خیلی از معادلات دشمن را برهم بزنیم.

وی افزود: فراهم کردن زمینه رشد شرکت‌های دانش بنیان، کاهش وابستگی‌ها، فراهم کردن پیوست‌های فناوری و دنبال کردن ارتقاء تکنولوژی از مهمترین برنامه‌های استان است که به صورت جدی و ویژه در جهت تحقق شعار سال دنبال می‌شود.