نوسازی هتلها برای میزبانی از رویداد اردبیل 2023 در اولویت است


انتشار : 1401/04/20



به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، محمدرضا شایقی ، رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی شهرستان اردبیل در نشست با رئیس اماکن نیروی انتظامی استان اردبیل در خصوص رعایت موارد امنیت و انتظامی گفت: برای فعالیت مهمان‌پذیرها اخذ تائیدیه نظام مهندسی ضروری بوده و در صورت عدم تأیید از نظام مهندسی برابر ضوابط و مقررات با این واحدهای اقامتی اقدام خواهد شد.

وی با تاکید بر تقویت همکاری این اداره با اماکن نیروی انتظامی گفت: تقویت و گسترش این همکاری‌ها می‌تواند منجر به سامان‌دهی هر چه بیشتر فعالیت‌های واحدهای اقامتی و تاسیسات گردشگری شود.

رئیس اداره میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی اردبیل با اشاره به میزبانی اردبیل از رویداد بین‌المللی اردبیل 2023 پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو گفت: برای میزبانی شایسته‌تر این رویداد تنظیف، تعمیر و بازسازی هتل‌ها با آیین‌نامه‌های جدید در اولویت بوده و در این زمینه اقدام خواهد شد.

سرهنگ نوحی، رئیس اماکن نیروی انتظامی استان اردبیل نیز ثبت نام در سامانه ثنا و همچنین اجبار ضوابط و مقررات اماکن عمومی را از اولویت‌ها برشمرد و گفت: با توجه به مذهبی بودن شهر اردبیل رعایت شئونات اسلامی و اخلاقی باید مورد توجه قرار گیرد