روند فروش بلیت پروازهای اربعین اعلام شد


انتشار : 1401/05/23



به گزارش کاماپرس به نقل از مهر، طبق گقته میراکبر رضوی پروازهای اربعین از 20 شهریور آغاز می‌شود و تا 31 شهریور ادامه خواهد داشت.

سخنگنوی سازمان هواپیمایی کشور اعلام کرد: اولین جلسه‌ی ستاد پروازهای اربعین 1401 تشکیل شد و به انجام پروازهای ایمن و راحت در این ایام تاکید شد. امسال از 22 فرودگاه داخلی به مقصد بغداد و نجف پرواز انجام می‌شود و پروازهای عتبات عالیات از فرودگاه امام(ره) انجام خواهد شد.

رضوی به محدودیت‌هایی همچون گردوغبار و پیک پایانی مسافرت‌های تابستانی اشاره و اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های پرواز اربعین از هم‌اکنون باید انجام شود.

ممنوعیت فروش بلیت‌های چارتری در اربعین

سخنگنوی سازمان هواپیمایی کشور ضمن اشاره به رعایت و اقدامات بهداشتی و همچنین انجام دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با کرونا گفت: فروش پروازهای چارتری در ایام اربعین همچنین خرید و فروش بلیت در دفاتر خدمات مسافرت هواپیمایی یا اپلیکیشن‌ها ممنوع است و فروش فقط از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی مجاز انجام می‌شود.

رضوی به ایحاد هواپیمای پشتیبان، پاسخگویی موقع به مسافران و حضور نماینده تام‌الاختیار در فرودگاه نجف و بغداد اشاره کرد و افزود: باید میان پروازهای داخلی و پروازهای اربعین تعادل و توازن ایجاد شود و شرکت‌ها موظف هستند برنامه شهریورماه را براساس محدودیت‌ها و ظرفیت‌هایی که موجود است تنظیم نمایند.