برگزاری برنامه «اصفهانگرد» در آینده نزدیک/بازدید حدود ۳ هزار و ۵۰۰ گردشگر از کریاس پل خواجو


انتشار : 1401/06/13



به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا مساح با اعلام این خبر اظهار داشت: تولید محتوا، فیلم و کلیپ درباره اصفهان، گردشگری و صنایع دستی اصفهان از فعالیت‌های شاخص اداره گردشگری است.

وی افزود: همچنین در حال حاضر چندین جلد کتاب درباره گردشگری در حال آماده‌سازی برای چاپ قرار دارد.

بازدید حدود ۳ هزار و ۵۰۰ گردشگر از کریاس پل خواجو

مساح با اشاره به برگزاری برنامه «نیمرخ» با محوریت معرفی جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده در اصفهان، تأکید کرد: تاکنون دو رویداد از برنامه نیمرخ اجرا شده است که در برنامه اول «کریاس پل خواجو» مورد بازدید گردشگران قرار گرفت و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر از شهروندان و گردشگران طی ۱۰ روز از این اثر ارزشمند بازدید کردند.

بازدید بیش از 4 هزار و 100 گردشگر از کوشک باغ زرشک

وی افزود: دومین برنامه نیمرخ نیز با محوریت کوشک باغ زرشک برگزار و با استقبال بسیار خوب مردم روبرو شد، به طوری که طی ۴۸ ساعت بلیط تمام سانس‌ها به فروش رسید و بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ نفر از گردشگران از این عمارت بازدید کردند.

رئیس اداره گردشگری شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت پیشگیری از وارد آمدن آسیب به این بناهای تاریخی، تأکید کرد: تلاش کردیم تا با ایجاد محدودیت در تعداد افراد حاضر در هر سانس و قرار دادن انتظامات حین بازدید از ورود آسیب به آنها جلوگیری شود.

به گفته مساح، حومه‌گردی برنامه‌ دیگری بود که با هدف رونق گردشگری ارزان و باکیفیت برنامه‌ریزی و در آن از شهرهای پیربکران، خمینی‌شهر و نجف‌آباد بازدید شد و استقبال چشمگیری از آن صورت گرفت.

برگزاری برنامه «اصفهانگرد» در آینده نزدیک

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان درباره دیگر برنامه‌های این اداره هم خبر داد: از جمله برنامه‌های پیش روی این اداره، اجرای برنامه «اصفهانگرد» است که پیش از همه‌گیری کرونا برگزار می‌شد و قصد داریم برگزاری آن را به زودی از سر بگیریم.