استفاده از بخش خصوصی برای رونق گردشگری مازندران


انتشار : 1401/06/22



به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، استاندار مازندران امروز در مراسم معارفه فرماندار جدید شهرستان عباس آباد گفت: برای رشد اقتصادی استان، باید از همه ظرفیت‌های گردشگری استفاده کرد.


حسینی پور افزود: با توجه به حمایت دولت و شخص وزیر میراث فرهنگی از ظرفیت‌های گردشگری استان؛ طرح‌های گردشگری علاوه بر شهر‌ها، در روستا‌ها نیز به صورت جدی پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه توسعه استان بر اساس ظرفیت‌های شهرستان‌ها اتفاق می‌افتد افزود: این استان دارای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بسیاری برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های مختلف است و برای استفاده از این قابلیت‌ها باید از سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی حمایت شود.


استاندار مازندران به اجرای طرح گشت ارشاد مدیران و مسئولان در استان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح از ظرفیت‌های مردمی نیز استفاده خواهد شد.


حسینی‌پور اجرای این طرح را منوط به همکاری مردم و رسانه‌ها اعلام کرد و گفت: یکی از برنامه‌های این طرح، مقابله با فساد ستیزی در سیستم اداری است.

 


در این مراسم از زحمات مسلم قبادیان سرپرست سابق فرمانداری شهرستان عباس آباد قدردانی و جواد اصلانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد.