برای حضور در جام جهانی از دفاتر معتبر بسته سفر را خریداری کنید


انتشار : 1401/08/01



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وزارت  میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اطلاعیه ای اعلام کرد:  با توجه به نزدیک شدن به بازی‌های جام جهانی قطر ۲۰۲۲ و تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی، علاقمندان برای خرید بسته سفر (تور) به مقصد قطر به یکی از پنج شرکت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری که دارای شرایط برگزاری تور به مقصد کشور قطر هستند، او اسامی و مشخصات آن‌ها در سامانه اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اعلام  شده است، مراجعه کنند.

سایر دفاتر یا شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری دارای مجوز صرفا در صورت انعقاد قرارداد با یکی از این شرکت‌ها و گرفتن عاملیت رسمی می‌توانند برای  فروش تور جام جهانی اقدام کنند .

 برای جلوگیری از هرگونه تخلف یا سوءاستفاده احتمالی  اشخاص غیر‌مجاز،  اطمینان از مجاز و معتبر بودن فروشنده تور مسافرتی با مشاهده مجوز دفتر خدمات مسافرتی و قرارداد عاملی از دفاتر منتخب،  عقد قرارداد ممهور و امضا شده  ی مقام مجاز دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری (مجری تور) و دریافت یک نسخه کامل از آن،  پرهیز از واریز هرگونه وجه به حساب واسطه‌ها و اشخاص متفرقه و بدون سمت مجاز ضروری است.

همچنین مسافران می توانند اعتبار دفتر فروش تور را از ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ها  استعلام کنند .

توجه به قوانین فیفا که از سایت رسمی فیفا به آدرس  https://www.fifa.com و اطلاعیه‌های صادره از فدراسیون فوتبال به آدرس https://www.fifa..ir  و  اطلاعیه‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی که  از  روابط‌عمومی و از درگاه وزارت با  آدرس الکترونیکی www.mcth.ir   اعلام می‌شود ، ضرورت دارد.