اطلاعیه مهم قابل توجه زائرین محترم اربعین حسینی ۱۴۰۲


انتشار : 1402/06/07



باطلاع میرساند با توجه به بروز مشکل در سامانه my.haj.ir  زائرین می بایست از طریق سامانه samah.haj.ir نسبت به ثبت نام اقدام نمایند که الحمدالله از روز گذشته این سامانه با سرعت مناسب در دسترس مشتاقان سفر به اربعین قرار گرفته است .
 
در پاسخ به سوالات مکرر زائرین محترم موارد ذیل اطلاع رسانی میگردد:
👇
1- کلیه ثبت نام شدگان سامانه my.hj.ir که هزینه بیمه را پرداخت نموده اند بدون هیچ مشکلی می تواند اعزام شوند و نیاز به ثبت نام جدید ندارند . متاسفانه این دسته از زائرین در حال حاضر به دلیل مشکل فنی در سامانه جدید امکان مشاهده و یا ویرایش اطلاعات و چاپ کارت ثبت نام را ندارند ولی ثبت نام آنها قطعی بوده و مشکلی جهت اعزام ندارند .  
2- جهت دریافت ارز و یا وام اربعین ارائه کارت ثبت نام ، رسید ثبت نام ، کد رهگیری از طرف زائرین ضرورت نداشته و شعب بانک می بایست با کد ملی زائرین استعلام ثبت نام آنها را از سامانه ارزی خود اخذ نمایند و در صورت بروز مشکل و یا عدم مشاهده اطلاعات فرد بانک ها می بایست پیگیر موضوع از طریق پشتیبان سامانه ارزی خود باشند .
 پیشنهاد می گردد زائرین محترم جهت دریافت ارز از خدمات غیرحضوری اپلیکیشن های بانکی همانند اپلیکیشن بله بانک ملی استفاده نمایند .
3- زائرین ثبت نام شده در سامانه جدید (samah.haj.ir) نیز اگر در هنگام ثبت نام با مشکل مواجه می شوند می بایست نسبت به ثبت نام مجدد اقدام نمایند و در صورت مشاهده پیغام شما قبلا ثبت نام شده اید لازم است از طریق صفحه اول سایت ، پایین سمت چپ از گزینه پیگیری وضعیت و ویرایش با استفاده از کد ملی و شماره شناسنامه سرگروه وارد سایت شده و ثبت نام خود را تکمیل نمایند .
در صورتی که شماره شناسنامه سرگروه همان کد ملی وی است می بایست برای ورود به سایت در قسمت شماره شناسنامه کد ملی بدون صفر اول آن را به عنوان شماره شناسنامه استفاده شود .