نمایشگاه موتور شو در صنعت خودرو دبی ۲۰۲۱


انتشار : 1400/08/06



در این مطلب قصد داریم تا به سراغ یکی از نمایشگاه های خاص شهر دبی رفته و شما را با نمایشگاه موتور شو دبی آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید تا به بررسی این نمایشگاه بپردازیم.

کشور امارات متحده عربی در سال های اخیر رشد و پیشرفت فوق العاده ای کرده است و همین مسئله باعث شده تا امروزه شاهد برگزاری فستیوال های مختلفی در این کشور باشیم.

در همین راستا باید به این نکته نیز اشاره کنیم که یکی از شهرهای مهم امارات متحده عربی، شهر زیبا دبی است که توانسته جایگاه فوق العاده ای را در این کشور به دست بیاورد و با برگزاری نمایشگاه های مختلف در شهر دبی در طول سال شاهد حضور گردشگران و توریست هایی بسیار زیادی در این شهر زیبا هستیم.

 

معرفی نمایشگاه موتور شو دبی

در بخش اول اگر بخواهیم به بررسی و معرفی نمایشگاه موتور شو دبی پرداخته و در رابطه با این نمایشگاه صحبت کنیم باید گفت که موتور شو یک نمایشگاه مشهور است که هر دو سال یک بار برگزار می شود.

در این نمایشگاه شاهد حضور تولید کنندگان برجسته خودرو هستیم و در این فستیوال این مکان و بستر فوق العاده ای ایجاد شده تا شرکت ها بتوانند اقدام به نمایش آخرین تکنولوژی ها در حوزه تولید موتورهای سنگین و سبک، خودروها، فناوری های نوین در حوزه تولید خودرو و… کنند.

در واقع شما می توانید هر آن چه در آینده قرار است در صنعت خودرو اتفاق بیافتد را در نمایشگاه موتور شو دبی مشاهده کنید. این مسئله باعث شد تا این فستیوال برای علاقه مندان به صنعت خودرو سازی تبدیل به یکی از بهترین نمایشگاه های دنیا شود و همواره افراد تمام تلاش خود را می کنند تا در نمایشگاه موتور شو دبی شرکت کرده و از آخرین پیشرفت های صنعت خودرو سازی بازدید کنند.

 

اطلاعات نمایشگاه موتور شو دبی در سال ۲۰۲۱

مثل رسم هر دو سال، بار دیگر شاهد برگزاری نمایشگاه موتور شو دبی هستیم و در واقع می توان گفت که این نمایشگاه در هر دوره محبوبیت بیشتری پیدا می کند و شاهد حضور شرکت ها و برندهای مطرح بیشتری در آن هستیم.

در همین راستا در سال ۲۰۲۱ نیز مسئولین دو شهر دبی با برگزاری نمایشگاه موتور شو دبی، امکانی را برای علاقه مندان به صنعت خودرو سازی فراهم کردند تا بتوانند از این نمایشگاه خاص و جذاب دیدن کنند.

البته پیشنهاد ما این است که اگر قصد دارید تا از نمایشگاه موتور شو دبی بازدید کنید، لازم است تا اطلاعات و دانش خود در رابطه با این نمایشگاه را به طرز چشمگیری افزایش دهید. در همین راستا باید گفت که زمان برگزاری موتور شو دبی در تاریخ ۲۴ تا ۲۷ نوامبر ۲۰۲۱ است که اگر بخواهیم در رابطه تاریخ شمسی آن صحبت کنیم باید گفت که این نمایشگاه جذاب و خاص در حد فاصل تاریخ ۳ تا ۶ آذر ۱۴۰۰ در شهر زیبایی دبی برگزار می شود و به شما پیشنهاد می دهیم تا حتما از این نمایشگاه جذاب دیدن کنید.

مساله دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که محل برگزاری این مجموعه در مرکز تجارت جهانی دبی است و شما می توانید به راحتی به سراغ این بخش رفته و در آن از موتور شو دبی ۲۰۲۱ بازدید کنید.

چگونه خودمان را به نمایشگاه  برسانیم

پس از آن که در رابطه با نمایشگاه موتور شو دبی صحبت کرده و در رابطه با نمایشگاه امسال اطلاعات کاملی را به شما ارائه کردیم، ممکن است این سوال برای تان مطرح شود که چگونه خودمان را به نمایشگاه موتور شو رسانده و از این فستیوال جذاب و خاص دیدن کنیم؟

به منظور بررسی این مسئله باید گفت که اگر در خارج از کشور امارات متحده عربی زندگی می کنید، می توانید به راحتی خودتان را به این کشور رسانده و به شهر دبی دسترسی پیدا کنید. از سوی دیگر اگر به دنبال یک روش کم هزینه برای سفر به کشور امارات متحده عربی و شهر دبی هستید، باید به این موضوع توجه داشته باشید که هر ساله با شروع این نمایشگاه شاهد برگزاری تورهای مختلفی برای بازدید از موتور شو دبی هستیم و شما می توانید با ثبت نام در این تورها خودتان را به کشور امارات برسانید.

موضوع دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که پس از وارد شدن به شهر دبی، برای دسترسی به مرکز تجارت جهانی دبی که محل برگزاری این نمایشگاه است، راه ها و روش های مختلفی پیش روی شما وجود دارد. در همین راستا اگر بخواهیم شما را با این روش ها آشنا کنیم، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دسترسی به نمایشگاه موتور شـو دبـی با مترو

آیا علاقه مند هستید تا خودتان را از طریق خطوط مترو به نمایشگاه برسانید، باید به این نکته بسیار مهم توجه داشته باشید که مرکز تجارت جهانی دبی دارای ایستگاه اختصاصی است و شما می توانید با استفاده از قطارهای خط قرمز مترو، به راحتی به ایستگاه نزدیک برج تجارب دبی دسترسی پیدا کنید و به راحتی خودتان را به این مجموعه برسانید.

  • دسترسی به نمایشگاه موتور شو دبـی با تاکسی

یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا از طریق آن به مرکز تجارت جهانی دبی دسترسی پیدا کرده و بتوانید از نمایشگاه موتور شو دبی دیدن کنید، استفاده از تاکسی است.

رانندگان تاکسی در شهر دبی به خوبی با مرکز تجارت جهانی این شهر آشنا بوده و می توانند به سریع ترین شکل ممکن شما را به این مجموعه برسانند. نکته لازم به ذکر آن است که هزینه رسیدن به مرکز تجاری دبی با استفاده از تاکسی بین ۵ تا ۱۲ درهم است.

  • دسترسی به نمایشگاه با خودرو شخصی

شما می توانید با استفاده از خودرو شخصی نیز به مرکز تجارت جهانی دبی دسترسی پیدا کنید. در همین راستا باید گفت که این مجموعه در بزرگراه اصلی شهر دبی یعنی در بزرگراه شیخ زائد قرار دارد و می توانید به راحتی به این مجموعه رسیده و از خدمات آن بهره مند شوید.

پارکینگ این مجموعه دارای ظرفیت ۷۵۳۰ خودرو است و می توانید به راحتی خودرو شخصی تان را در این پارکینگ قرار داده و از این مجموعه خاص دیدن کنید.

توجه به نکات گفته شده این امکان را برای تان فراهم می کند تا به راحتی بتوانید به شهر زیبای دبی سفر کرده و از نمایشگاه موتور شو دبی دیدن کنید. این نمایشگاه به دلیل شرایط خاص خود محبوبیت بسیار زیادی در سال های اخیر پیدا کرده و به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر علاقه مند به خودرو هستید و قصد دارید تا آخرین پیشرفت های حوزه خودرو سازی دیدن کنید، حتماً به سراغ این نمایشگاه رفته و از آن بازدید کنید.